الأربعاء، 19 مارس 2008

عيد ميلادى فات فات وفى ديلة سبع لفات


النهاردة كان عيد ميلادددددددددددددى كل سنة وانا طيبة كملت بعيد عن السامعين اربعة وعشرين سنة حاسة انى كبرت اوى مع انى طفلة اوى اوى اوى بس الناس هيا دايما اللى تحسسنى انى كبيرة مش عارفة لية حاقديين عليا لية مش عارفة نفسى يسبونى اعيش حياتى اشمعنى الولد مش بيسألوا فى سنة يمكن عشان انا مش اتجوزت لحد دلوقتى والناس بدل تقولى كل سنة وانتى طيبة تقولى عقبال العريس !!!!
عرييييييييييييييييييس اية دلوقتى انا عايزة احتقل بعيد ميلاااااااادى هاتولى التورتة والحاجة الساقعة قال عريس قال نفسى اتسددت
حسسونى انى عنست بدرى الناس دى مبقتش عارفة اية اللى يرضيها اجيب اى واحد من الشارع واتجوزة واخلص عشان اسكتهم ياناس انا عايزة اتجوز صح مش عايزة اتجوز وخلاص افهموها بقى احنا بقينا فى سنة 2008 وبقى عندى 24 سنة وعايزة احتفل بعيد ميلادى انا عازماكوا بقى تبقوا تعالى ؟؟ ومتنسوش تجبولى عريس هههههههههههههههه

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

الله الله الله عليكى ياسوزى كلامك جميل وكل سنة وانت طيبة والسنة اللى جاية تكونى متجوزة ومعاكى اولاد كمان يالا ان شاالله ما حد حوش وتتجوزى بالطريقة الصح اللى انت عايزاها

بلوجاتي يقول...

ايه حكاية الجواز الصح اللي ماشية في البلد دي؟
بتفكرني بالطريق الصح

ليه العريس الصح بيجي ويروح كالعادة
فاكرين الجواز الصح مفيهوش سعادة

FaceMoon يقول...

ميرسى على كلامك الجميل يادودو وعقبالك لما اهنيكى بعيد ميلادك وربنا يوفقك فى حياتك دايما

بلوجاتى :
هههههههههههه انت بتتريق انا لو جالى عريس صح مش حسيبة اصلا وحكاية الصح دى حبقى افهمها ليكوا بعدين انا قصدى ان مش عايزة اتجوز لمجرد الجواز وخلاص زى ما ناس كتير بتتجوز عشان يبقى اسمهم متجوزين وبس ومش بيبقى فيه حب ولا تفاهم ولا حتى اخلاص وانا مش عايزة كدة
بس حلوة الاغنية دى عليك افكار انت بس خلى بالك من حقوق الملكية اصلها مش بتاعتك ههههههه

داليا محمد يقول...

ياستى كل سنه وانتى بألف خير
بس لعاشر مره بقولك انتى بتتكلمى زيي جدااااااااااااااااااااااااا
لا تعليق:))
حاسه انى لو شوفتك هلائيكى انا فى الاخر
ههههههههههههههههههههههههههه

FaceMoon يقول...

ههههههههههههههه لية هو انا حلوة زيك كدة ياداليا ودة شىء يسعدنى اننا نكون زى بعض ويارب نبقى اصدقاء

داليا محمد يقول...

انا اللى يشرفنى طبعا نكون اصحاب
ياريت بجد انتى دماغك عجبانى اصلا اول مره الائى حد عنده عمق وماستسلمش للتفاهه اللى ماشيه اليومين دول وعلى فكره انا من الثمانينيات مش ثلاثينيات ولا حاجه هههههههههههههههه
اصغر منك بشهور بصى ده ايميلى
dalia_m_m@yahoo.com
ياريت نكون اصحاب بجد

غير معرف يقول...

كل سنه و انتي طيبه يا قمر
و عقبال مليون سنه
هي جايه متاخره بس ملحوقه
عقبال العريس
انا و انتي يارب
قولوا امين

ZINGER يقول...

كل سنة وانتى طيبه ومدونه رائعه وربنا يرزقك بابن الحلال ودعواتى لكل بنات المسلين بصلاح الحال.